Vilkår for Poengshoppen

Når du har opprettet en bestilling i Poengshoppen vil den bli behandlet og godkendt etterfølgende fredag. (Vi behandler alle innkommende ordre hver fredag). Din utvalgte vare er KUN reservert. Premiene i poengshoppen består av fysiske varer og verdikuponger. De finnes i et begrenset antall og sortimentet endrer seg fortløpende. Omkring helligdager kan ekspedisjonstiden ta lengre tid. Dette gjelder også ordre som ligger i ukene 27-32. Varene utsendes i løpet av 7 arbeidsdager og forsendelsen går via posten. Vi sender som utgangspunkt ordren som brev, alternativt som privatpakke. Dette er forutsatt at varene finnes på lager og at din adresse er korrekt utfylt. 

Din ordre er i god stand når den blir pakket. Dersom en vare skulle vise seg å være defekt når du mottar den blir det naturligvis tatt hånd om. Dersom du skal levere en vare pga fabrikasjonsfeil ber vi deg kontakte oss så snart du oppdager feilen, samt returnere varen omgående. Ved reklamasjoner står Knorr for returfrakten. Dersom en vare av en eller annen grunn viser seg å skulle byttes forbeholder vi oss retten til å erstatte varen med et tilsvarende produkt. Andre ombytninger er desverre ikke mulig. Vi tar forbehold om eventuelle feil som kan forekomme i bilder, tekst eller verdi. Poengshoppen er kun åpen i perioder. Det gis ingen garanti for at poeng kan omsettes til premier.

Heder og ære er noen ganger nok. Vi forbeholder oss retten til å løpende justere poengnivåene for ordre og premier. Såfremt det skulle oppstå en eventuell tvist følger vi så vidt mulig de anbefalinger som kommer fra Forbrukerrådet. Vi gjør oppmerksom på at visse premier er betinget av en høyere verdi og at utvelging av en premie kan måtte beskattes som arbeidsinntekt.

Har du en reklamasjon ber vi deg kontakte oss på nedenstående email adresse.

knorr@kontendo.no