Nå kan 3 heldige vinnere få 1 års forbruk* av ”Våre beste supper”

Se hvordan nedenfor:

  • • Opprett en profil på knorr.no via linket på forsiden
  • • Del din beste suppeoppskrift med hele Norge her på Knorr.no
  • • Du er nå automatisk med i konkurransen om 1 års forbruk av suppe….

 

Med din profil på Knorr.no kan du ytterlige samle poeng ved å dele tips, stille og svare på spørsmål, samt dele dine beste oppskrifter med hele Norge. Poengene kan byttes til lekkert kjøkkenutstyr i poengshoppen.

Betingelser:
Konkurransen starter 1.mars og kjører frem til og med 15.mai. Du skal være bosatt i Norge for å delta, og din premie sendes direkte til den adressen som opplyses i profilen på knorr.no. Vinneren får direkte beskjed og premien kan ikke ombyttes til kontanter. 

*svarende til 104 posesupper assorterte smaksvarianter.

Konkurranseregler

1. Arrangør: Unilever Norge AS,  Martin Linges vej 25, 1364 Fornebu, PB: 1, NO-1330 Fornebu Forbrukerkontakt.no@unilever.com

2. Regler for deltagelse: Alle personer, som har fylt 18 år og er fastboende i Norge kan delta i konkurransen, bortsett fra ansatte i Unilever Norge AS

3. Tidspunkt for konkurransen: Konkurransen starter 1.mars og kjører frem til og med 15.mai. Vinneren får direkte beskjed etter at konkurransen er avsluttet.

4. Deltakelse: Man deltar i konkurransen ved å opprette en profil her på knorr.no og laster opp sin beste suppeoppskrift. Deltakelse i konkurransen forutsetter ikke kjøp.

5. Premie: Premien er 1 års forbruk av Knorr supper, estimert til 104 stk. assorterte smaksvarianter.  Premien kan ikke ombyttes til penger eller andre produkter.  Premien sendes direkte til vinneren med Posten. 

6. Arrangørens ansvar: Arrangørens ansvar i forhold til deltakerne overgår ikke reglenes nevnte premieverdi eller -antall.

7. Ved deltakelse i konkurransen binder deltakeren seg til å overholde konkurransens offisielle regler samt reglene for tilmelding på knorr.no.

8. Behandling av private opplysninger: Private opplysninger er kun til bruk i forbindelse med konkurransen. Unilever Norge AS kan kun bruke deltakerens private opplysninger til direkte markedsføring, hvis deltakeren på forhånd har gitt tillatelse hertil.